1.Wiosna dla Hitlera [czyli "Producenci"]
2.Nieme kino
3.Młody Frankenstein
4.Płonące siodła
5.Lęk wysokości
A jak to u was leci ?
Hm... dla mnie nr 1 to chyba Lęk wysokości, chociaż... Trudno by mi było zrobić listę.
Nawiasem mówiąc TWOJA lista jest niekompletna - Robin Hood - Faceci w Rajtuzach, Historia Świata cz. I, Kosmiczne jaja, Dracula - Dead And Loving It*, no i przede wszystkim Dwanaście Krzeseł, - bardzo niedoceniony film, moim skromnym zdaniem, a tak świetnie zrealizowany...
*tytuł polski mi się niezbyt podoba, za to sam film - owszem, chociaż na pewno nie byłby na szczycie moich faworytów.
Oglądałem Robin Hooda,Kosmiczne jaja i Drakulę i są to beznadziejne filmy [przynajmniej dla mnie]. A temat polega na wybraniu 5 najlepszych.
Ty wybrałeś pięć najgorszych. No, dobra - trzy. "Młody Frankenstein" i "Lęk wysokości" są naprawdę dobre.
Za to "Producenci" to dla mnie najgorszy film Brooksa. Najbardziej podobali mi się "Faceci w rajtuzach", na równi stawiam też History of the World, a reklamowanych "12 krzeseł" nie miałem jeszcze okazji zobaczyć.
Jak są z was takie kozaki,to może byście ułożyli swoje top 5,a nie tylko mówicie i mówicie.
Ja: Są różne gusta,tobie podoba się to a mnie tamto.
na razie nie widziałam wszystkich ale tak:
1. Producenci -to chyba jego najlepszy film, nie spodziewam się , że coś go może pobić
2. Młody Frankestein
3. Robin Hood.Faceci w rajtuzach
4. Lęk wysokości
Ale Producentów nic nie przebije
1. Lęk wysokości 8/10
2. Kosmiczne jaja 7/10
3. Robin Hood: Faceci w Rajtuzach 6/10
4. Drakula - wampiry bez zębów 4/10
36 %
1. Oczywiście, że "Producenci"! ('prince mishkin' to najlepsza,a jednocześnie bodaj najdyskretniejsza obelga w historii brooksa :D w ogóle cenię ten film za pewną subtelność dowcipu, której brakuje już w późniejszych produkcjach Mistrza)
2. Płonące Siodła
3. Młody Frankenstein
4. Lęk Wysokości
5. Nieme Kino
a także gigantyczny plus za wyprodukowanie "Człowieka Słonia" i powierzeniu reżyserii Lynchowi. Tak powstał jeden z moich ulubionych "poważnych" filmów.
1. Młody Frankenstein - 8/10
2. Płonące siodła - 7/10
3. Nieme kino - 7/10
4. Lęk wysokości - 6/10
5. Producenci - 6/10
6. Robin Hood: Faceci w rajtuzach - 6/10
7. Dracula - wampiry bez zębów - 5/10
Aktualizacja:
1. Młody Frankenstein
2. Płonące siodła
3. Dwanaście krzeseł
4. Lęk wysokości
5. Historia świat: Część I
6. Nieme kino
7. Kosmiczne jaja
8. Producenci
9. Robin Hood: Faceci w rajtuzach
10. Dracula - wampiry bez zębów
11. Smród życia
1. Kosmiczne jaja (9/10)
2. Lęk wysokości (8/10)
3. Robin Hood: Faceci w rajtuzach (8/10)
4. Młody Frankenstein (7/10)
5. Nieme kino (7/10)
1. Płonące siodła
2. Producenci
3. Historia świata
4. Kosmiczne jaja
5. Młody Frankenstein
----------------------
6. Lęk wysokości
7. Robin Hood: Faceci w rajtuzach
8. Nieme kino
9. Smród życia
10. Dwanaście krzeseł
11. Dracula - wampiry bez zębów
1.Płonące siodła 8/10
2.Producenci 7/10
3.Nieme kino 7/10
4.Młody Frankenstein 7/10
5.Dracula - wampiry bez zębów 7/10
6.Lęk wysokości 6/10
7.Robin Hood: Faceci w rajtuzach 5/10
8.Kosmiczne jaja 4/10
1. Producenci 9+/10
2. Młody Frankenstein 9+/10
3. Płonące siodła 9/10
4. Nieme kino 8/10
W planach: chyba cała reszta.
1. Producenci 8+/10
2. Płonące siodła 8+/10
3. Młody Frankenstein 8/10
4. Lęk wysokości 8/10
5. Historia świata: Część I 7/10
6. Robin Hood: Faceci w rajtuzach 7/10
7. Nieme kino 6-7/10
8. Smród życia 6/10
9. Dracula - wampiry bez zębów 6/10
10. Dwanaście krzeseł 6/10
11. Kosmiczne jaja 5/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lęk wysokości 7,67 6
2 Młody Frankenstein 7,00 22
3 Robin Hood: Faceci w rajtuzach 6,63 30
4 Płonące siodła 6,64 25
5 Producenci 6,40 15
6 Nieme kino 6,29 7
7 Kosmiczne jaja 6,03 29
8 Historia świata: Część I 5,75 4
9 Dracula - wampiry bez zębów 5,08 24
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Lęk wysokości (1977) 7,22 18
2 Młody Frankenstein (1974) 7,03 31
3 Płonące siodła (1974) 6,82 38
4 Producenci (1968) 6,81 27
5 Smród życia (1991) 6,89 9
6 Robin Hood: Faceci w rajtuzach (1993) 6,56 45
7 Nieme kino (1976) 6,31 16
8 Kosmiczne jaja (1987) 6,20 45
9 Dwanaście krzeseł (1970) 6,17 6
10 Historia świata: Część I (1981) 5,82 11
11 Dracula - wampiry bez zębów (1995) 5,14 35
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Młody Frankenstein (1974) 7,24 49
2 Producenci (1967) 7,00 40
3 Lęk wysokości (1977) 7,00 33
4 Płonące siodła (1974) 6,94 49
5 Nieme kino (1976) 6,63 32
6 Smród życia (1991) 6,61 18
7 Robin Hood: Faceci w rajtuzach (1993) 6,51 57
8 Kosmiczne jaja (1987) 6,10 59
9 Historia świata: Część I (1981) 5,91 22
10 Dwanaście krzeseł (1970) 5,44 9
11 Dracula - wampiry bez zębów (1995) 4,96 50
1. Producenci 10/10
2. Płonące siodła 10/10
3. Młody Frankenstein 9/10
4. Nieme kino 8
5. Lęk wysokości 7+
6. Historia świata: Część I - 6+
1. Lęk Wysokosci 9/10
2. Młody Frankenstein 8+/10
3. Kosmiczne jaja 8/10
4. Drakula: Wampiry bez zebów 7/10
5. Robin Hood: Faceci w rajtuzach 7/10
kiedy ocenię Producentów, Nieme Kino i Płonące Siodła będą mogły zajść duże zmiany na podium :p
Być albo nie być- ten film wygrywa wszystko, nic nigdy tak nie poprawiło mi humoru jak teksty właśnie z niego,a w szczególności: Wiesz co? Mam Cię w dupie-z tym słodziutkim akcentem
1 - Płonące siodła - 9
2 - Młody Frankenstein - 9
3 - Historia świata - 9
4 - Kosmiczne jaja - 9
5 - Lęk wysokości - 8
6 - Smród życia - 8
7 - Nieme kino - 7
8 - Robin Hood - faceci w rajtuzach - 7
9 - Dracula - wampiry bez zębów - 7
10 - Producenci - 6
11 - Dwanaście krzeseł - 3
1. Nieme kino
2. Kosmiczne jaja
3. Młody Frankenstein
4. Płonące siodła
5. Lęk wysokości
1. Być albo nie być
2. Lęk wysokości
3. Robin Hood - faceci w rajtuzach
4. Kosmiczne jaja
5. Historia świata
niestety nie znam wielu, jak się okazuje. za to widziałam i bardzo mi się podobał Robin Hood oraz Płonące siodła. Jakie inne filmy polecacie, żeby obejrzeć? Takie trzy najlepsze typy, poza tymi które widziałam.
Nieme Kino i Lęk Wysokości przede wszystkim. Oryginalni "Producenci", jeśli chciałabyś zobaczyć Brooksa w nieco innej formule (i ambitniejszych żartach). Nieco słabsze są Kosmiczne Jaja.
Oczywiście nie 5
1. Smród życia - 9/10
2. Płonące siodła - 8/10
3. Nieme kino - 8/10
4. Młody Frankenstein - 8/10
5. Kosmiczne jaja - 8/10
6. Lęk wysokości - 7/10
7. Historia świata: Część I - 7/10
8. Robin Hood: Faceci w rajtuzach - 7/10
9. Dracula - wampiry bez zębów - 6/10