Oto moje TOP 5 filmów z Dolphem, jakie są wasze typy? 1. Drzewo Joshuy 2. Starcie w japońskiej dzielnicy 3. Najemnicy 4. Uniwersalny żołnierz 5. Ochroniarz Wszystkich fanów Dolpha zapraszam na KinoSztukWalki | pl
1 Starcie w japońskiej dzielnicy 2 Mroczny Anioł 3 Czerwony Skorpion 4 Uniwersalny Żołnierz 5 The Punisher .
1. Punisher 2. Ostry poker w małym Tokio 3. Johnny Mnemonic / Sekrety małych mieszkań 4. Czerwony skorpion 5. Mroczny anioł / Drzewo Jozuego