Świetne kino akcji z elementami s-f, starcie dwóch twardzieli ze złotej ery ekranowych herosów, pamiętam jak pierwszy raz oglądałem i miałem fatalną kopię bez początku i zakończenia, ile się naczekałem żeby zdobyć porządną wersję i obejrzeć film w całości, mimo upływu lat jest to nadal kawał efektownego kina akcji
Dobre pytanie, a takich filmów u mnie jest sporo, lista może być długa :) ale na początek dam np. "Predatora" i "Terminatora 2"
Ja z kolei lubię ,,Die Hard 1&2 ,, ,,Komando ,, ,,Cobra ,, Ale masz racje lista napewno długa .
Dokładnie, tych filmów jest naprawdę duża ilość, te co wymieniłeś też bardzo mi się podobają ("Die Hard" 1,2 i też 3 w szczególności), właśnie do takich klasyków kina akcji najczęściej wracam
"Olimp w ogniu" podobał mi się, zaskoczył mnie na plus, co prawda dałem mu ocenę 7, a to dlatego, że trochę te efekty były niedopracowane i momentami było sporo patosu, ale jako kino akcji z twardzielem na czele było jak najbardziej ok, zwłaszcza, że film był dość brutalny i bohater grany przez Butlera załatwiał oprychów jak za starych dawnych czasów, mimo niższej oceny, film dałem do ulubionych i jeszcze nie raz do niego wrócę
Widzę że mocno kochasz ten film ? Podobnie jak ja ,,Olimp w ogniu ,, W sumie ja też bym dał ,,Uniwersalnego Zołnierza ,, do top 10 Action Movies .
Pewnie! To film to wspaniały klasyk kina akcji! A jaki teraz jest twój "Top 10 Action Movies" ? Pamiętam, że kiedyś dałeś AŻ "EX2" na pierwsze miejsce, ale w sumie nic dziwnego bo to było nie dawno po premierze i to był po prostu szok że tak świetny film akcji wyszedł! Sam dałem na 3 miejsce.
Ale Top 10 Action Movies lat 80-90 czy wogóle ? Absolutny Top 10 wszystkich filmów akcji ?
Trudne zadanie ale Ok .A wiec tak to wygląda :
1 Die Hard
2 Rambo 2
3 Komando
4 Cobra
5 Niezniszczalni 2
6 Robocop
7 Krwawy Sport
8 Samotny Wilk McQuade .
9 Szukając Sprawieliwości .
10 Olimp w ogniu
W sumie miałem dać Uniwersalnego Zołnierza ale wybrałem jednak ,,Krwawy Sport ,, Bardziej trafił mi ten film w mój gust ,fajny klimacik oraz młody ,niesamowicię sprawny Van Damme to główne elementy które przeważyły o tym wyborze .
Ok. Fajny. Widzę, że koniecznie chciałeś wybrać z każdym aktorem kina akcji. "fajny klimacik oraz młody ,niesamowicię sprawny Van Damme" tego też nie zabrakło w "Uniwersalnym żołnierzu", ale ok Krwawy sport to wielki klasyk kina.
Tak ,ale w ,,Krwawym Sporcię Van Dame był wiekszym kozakiem i jego walki robiły piorunujące wrażenie ,podobała mi się jego walka z tym zapaśnikiem Sumo ,chciał złapać Van Damma a on zrobił szpagat i uderzył w jaja go albo walka Van Damma z Paco ,jak się walili kopnieciami bocznymi po zebrach ,na początku cio za cios a potem Jean -Claude cześćiej go uderzał 2 uderzenia za jedno Paco .Choć w Uniwersalnym Żołnierzu też były dobre walki ,ta w barzę i finałowa z Ludgrenem .No ale Krwawy Sport to taka moja ulubiona perełka Van Damma .
Tak Van Damme lepiej walczył w "Bloodsport". Walka w "Uniwersalnym żołnierzu" to bezapelacyjnie jeden z najlepszych i najbardziej podnoszących adrenalinę starć! A Krwawy Sport to mój ulubiony film sztuk walk.
Po za tym w Uniwersalnym żołnierzu bohaterami byli Luc i Scott czyli cyborgi i maszyny do zabijania a ja nie specjalnie przepadam za kinem S-F ,szczególnie gdy bohaterami są maszyny ,wyjątek stanowi jedynie Robocop u mnie .Wolę oglądać rasowych twardzieli z ciętą gatką jak John Matrix ,John McClane ,Marion Cobreti ,Gino Felino czy Mike Bannig .Oni są dla mnie ciekawsi ,bardziej ludzcy ,barwniejszi i charyzmatyczniejsi .
Tak ,bo jeszcze mam w ulubionych ,,Pasażer 57 ,, ,,Człowiek Demolka ,, ,,Podwójne Uderzenie ,, ,,Niko ,, ,,Twierdza ,, ,,Con -Air Lot Skażańców ,, ,,Zaginiony w akcji ,, ,,Czerwony Skorpion ,, i ,,Ostry Poker w Małym Tokio ,,
Oglądałeś film sensacyjny "Łańcuchy złota" z Johnem Travoltą ? Ja dzisiaj się za to zabieram
Tu fajny klimatyczny zwiastun http://www.youtube.com/watch?v=xaOdthp-WfM
Może to być na prawdę dobry film sensacyjny.
Nie widziałem tego filmu ale zapowiada naprawde się ciekawie ! Jak obejrzysz to zaś napisz co i jak .
Obejrzałem "Łańcuchy złota". No powiem ci ze że film jest dobry. Ma bardzo fajny klimat i niezłą fabule. Końcówka bardzo dobra. Na prawdę dobrze się go ogląda się go ogląda. Do tego film jest oparty na faktach. Śmiało ci go mogę polecić.
Od pewnego czasu, byłoby mi ciężko zrobić Top 10 ulubionych akcyjniaków. Za mało pozycji byłoby do obsadzenia i pewnie musiałabym odrzucić jakieś tytuły, które do tej pory podawałam na rzecz tych, które niedawno poznałam. Ale myślę, że spokojnie mogłabym zrobić Top 50 ulubionych akcyjniaków. Takie małe wyzwanie. ;-)
Tak, mroczny, brutalny, miejscami widowiskowy. I co najważniejsze fabuła nie jest oklepana i bardzo wciąga.
Ja bym tu od razu wspomniał o Mad Maxie 2. Zero dłużyzn, tylko akcja ;) Pozdrawiam!
Którego wolisz Dolph cze Jean w tym filmie
Moim zdaniem Dolph swietnie zagrał szczególnie w scenie w hipermarkecie i w poczatkowej jak skrecil glowe temu straznikowi .