1. Uniwersalny żołnierz - 7/10
2. Niezniszczalni - 7/10
3. Rocky IV - 7/10
4. Zabójczy widok - 7/10
5. Johnny Mnemonic - 7/10
6. Ostry poker w małym Tokio - 6/10
7. Punisher - 6/10
8. Czerwony skorpion - 5/10
9. Drzewo Jozuego - 5/10
10. Najemnicy - 3/10
11. Universal Soldier III. Reaktywacja - 3/10
12....
Jeśli spojrzeć na dochody filmów z Dolphem Lundgrenem w roli głównej to prawie każdy przyniósł duże straty ich producentom."Ostry poker w małym Tokio" największa finansowa klapa filmu z Dolphem.Dziwne że facet zagrał w tylu filmach.
po rezygnacji Van Damme'a z roli w niezniszczalnych, Lundgren ją przyjął i może wróci na duży ekran i jego filmy będą lepiej oceniane niż max 5, swoją drogą to dziwie się Van Damme'owi, że sobie odpuścił szansę po latach na kino...
Tam było pokazane jak pocisk balistyczny uderzył w pomniki głów czterech prezydentów na skale. Chciałbym wiedzieć, czy to był wybuch jądrowy, czy inny wybuch masowego rażenia? Czekam na odpowiedź!
Aby treść nie była za krotka: Skoro on ma 198 wzrostu a Stallone 168 to dlaczego na jednym ze zdjęć wyglądają na równych, czyżby Srly założył zbyt wysoki obcas?
w przeciwieństwie do Seagala jego filmy nadal prezentują poziom.Od czasu Punishera jestem jego fanem i zostanę na długo zwłaszca że gra teraz u Stallona w The Expendables
Mam cichą nadzieje że po Expendables ten aktor przeżyje drugą młodość i znowu zacznie grać w kinowych filmach a nie tylko w jakiś szmirach co wychodzą na dvd.
DO BOJU DOLPH!!!
Facet prezentuje poziom podobny do Van Damme. Cóż.....ocena tylko jedna.
Aktorów ocenia się po filmach w jakich grają, żaden film z Lundgrenem ( no może Zabójczy Widok ) nie zasługuje na ocenę wyższą aniżeli 1/10 lub 2/10..............3/10 to za wysokie loty
Oto moje typy
1.Rocky 4
2.Drzewo Jozuego
3.Mroczny Anioł
4.The Punisher
5.Johnny Mnemonic
6.Uniwersalny Żołnierz
7.Honor Zabójcy
Na razie to tyle:)
oglądnijcie sobie to
http://www.youtube.com/watch?v=4hXToJl-owE&feature=related
oco tu chodzi to było tylko na pokaz czy cos zaszło pomiedzy van dammem a dolphem lundgrenem
piszcie
nigdy nie umial grac ,ale kiedys chociasz troche wygladal.byl dobrze zbudowany a raczej napakowany roznego rodzaju chemikaliami typu sterydy i hormony co wtedy jak na tamte czasy kiedy zaczynal chyba wystarczylo do grania w gownianych filmach b-klasowych.ale teraz sa inne czasy tak wiec spadl nizej do syfu zwanego...
mózgowiec, sportowiec a te ględzenia co do braku talentu kiepskie
DRUGIEGO TAKIEGO PUNISHERA NIE BĘDZIE!!!!
co mozna chciec od tego faceta,dla mnie dobry aktor,mial kilka solidnych pozycji,fakt ze mial tez mniej ambitne role,ale jak w zyciu bywa sa wzloty to i musza byc upadki.
kurde zastanawia mnie ten facet, dw afakultety a kreci takie dna, a najsmieszniejsze ze naprawde jestem jego wielkim fanem, Drzewo Jozuego, Ostry Poker, Punisher, Universalny Zolnierz, przeciez to naprawde fajna sprawa byla usiasc sie i zrelaksowac przy tych filmach a teraz?? Diamond Dogs widzial ktos?? masakra Direct...
więcejWiem, że pytanie trochę bez polotu, ale już wyjaśniam o co chodzi. Pokrótce, bo nie chcę się powtarzać, ale zbierałem kiedyś stare VHS-y z Lundgrenem. Mam jego wszystkie do "Honoru zabójcy" włącznie. Od tamtego momentu ('96) nie widziałem już żadnego z nim filmu, tylko wyjątkowo skusiłem się na "Mechanika..". Nie...
...Rocky 4, Punisher i Uniwersalny żołnierz to świetne filmy w których Dolph zagrał naprawdę rewelacyjnie. Reszta jego filmów to już niestety przeciętne lub kiepskie kino często oceniane w przeróżnych programach telewizyjnych na jedną gwiazdkę, ale te trzy role w tych trzech filmach wystarczą mi by uznać Lundgrena za...
więcej